Guld värt !

Igår så åkte jag ner på stan och träffade en tjej från hittekatter... : ) ..
Vi gick och fikade och hade de allmänt trevligt : ) ...

Sen vart det hemfärd och börja fundera lite...
Men mina fötter klev av tåget i Eskilstuna.. :  ) ..
Där satt Trixie : ) - Kul att ses igen !

Så kom Ida och vi for hem till henne, och hon bakade tårtbottnar och jag gosade med Linus och Jesper..
Klockan ticka och vi for till biografen :: ) ... åååh såg What Happends In Vegas !
Så klockren film ! rekomenderas stark alltså !

Sen hem till Ida igen där hon slängde ihop en tårta till Åsa lite fort så där..
Hon är sjukt duktig...

Idag,,, Allergin är på topp , tänkte ju liksom åka och träna men neeeh .

Så ska jag måla ! Shit, måste måla första lagret redan nu !
Här med avslutas detta inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0