Hemma

vart kvar lite längre än planerat... kom hem igår kväll :)
men har vart och shoppat inne i Gävle, ätit världesn vidrigaste sallad...
ååh ja allt var bara fel på den maten, men den dagen för övrigt var hur mysig som helst :)
annars har jag haft en underbar tid hemma hos Åsa och hennes familj :) Tack !

Lyka missen är inte frisk än :O.. Vet inte riktigt vad man kan göra heller...
hon verkar ju aldrig bli bra... Men hon ska på sin sista undersökning..
som är en nevrologisk  undersökning inte för att jag tror att de kommer hjälpa..
Men de är något iallafall.. : ) .. Yeep : ) ....

annars då... ska till sjukgymnasten sen till elgiganten som inte fattar att jag inte vill ha den där telefon jag har rätt att få en ny telefon, men dom fattar ju inte det.. men men.....
sen blir de väl att följa med Carola till frisören..

Tvätten flödar för tillfället iallafall..
*suck*
Alla 3 katterna satt innan på rad och bara blängde in i tvättmaskin :P
så ut att ha roligt : )

Nej duschen !

hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0