idag är man inte kaxig !

Måndag, och inte faen är man kaxig idag ; P
Har inte vart bakis på heeela helgen, men självklart idag ; P
Skulle bara ta en öl hos Camilla, aah men de slutade med lite fler ; )

Ringde till Åsa under kvällen..
ååh fick dom underbara nyheterna :
JAG SKA FLYTTA TILL HUS : )

Om jag är lycklig alltså : ) tack !
Kunde ej ha kommit lämpligare känns det som : )
Hehe, så nu är alla katterna glada : )

Dagens planer :
Ska till sjukgymnasten nu först oh främst..
Sen  blir det åka med Lyka till veterinären..
För att sedan bege mig till Eskilstuna och äta tårta : )
Så dagen planerad.. ååh det känns great : )

Till Anette :
Helt chokad över en kommentar från dig i miin blogg faktiskt..
Mest nyfiken på hur du fick den ?
Inget imot att du kommenterar eller så ..

Kommentarer
Postat av: anette

Hej Linda!
förstår att du blev chockad, jag var ute på google och sökte på hawerstrand hittade din blogg!!!!!!!
kul att läsa.
MVH anette

2008-05-05 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0