Min Vallborg...

2008 har nu haft sin valborg, och jag är glad att den är över..
Har nog vart min hemskaste Valborg genom tiderna...
Aldrig gråtit så mycket som jag gjort denna...

Började iallafall dagen med Carola, tog bort stygn oh allt det där...
Som va en procedur i sig...
Sen var jag med mamma större delen av eftermiddagen...
Var väl härligt att umgås med henne på tum man hand men fick reda på massa saker som bara ställde till det i mitt huvud. Men så tänkte man , okej nu kan de väl inte bli värre...

Kom hem till mamma och dom på kvällen igen för att grilla och ha trevligt med morbror med sin familj som var där.. Var trevligt i stunder... Fick även under kvällen veta massa annat som jag fortarande inte kan fatta är sant..
Är nästan pinsamt att man är med i den släkten om man säger som så..
Åååh allt är bara kaos..

Mamma, hon mådde inge vidare under kvällen då hon och Christer bråkat...
Christer kom inte hem på hela kvällen, vet inte om han kom hem på natten ens en gång..
Vet iallafall, att han nu längre ej blir kallad pappa av mig...
Han är inte mkt värd i mina ögon just nu..

Men aah, F, som var med satt väl mest och var chokad över allt..
Han trodde väl aldrig att min släkt på mammas sida kunde vara såna människor..
Inte jag heller faktiskt..
Men ska väl vara glad att jag har en mormor och morfar samt en morbror som verkligen älskar mamma och stöttar henne till 100 % igneom detta..

Mamma, allt kommer bli bra..
Du är mitt allt... Du kan inte försvinna ! Även om det dyker upp massa nya saker hela tiden, så har du bra läkarvård och ingen kommer låta något hända dig !
Du ska förtusan se dina barnbarn växa upp, Emma, Sandra och Petras student..
Du har så mkt kvar i livet... Att du inte kan försvinna ! Du är en stark person!


iallafall min valborg, var kass !
Nu så blir det väl sängen igen då magen inte mår riiiiktigt som den ska..
Har så sjukt ont, ååh lär väl börja äta min magsårs medicin snart igen !
Suck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0