Nötskalsdagen

Imorse pkte jag hem till underbara faster : )
åååh ringde det jag skulle ringa, ååh känner mig redan ruinerad. : ( ..
Glömde mina kära extra ben hemma, vilket var ganska så dumt, då vi gick ut med vovvarna..

Tog bussen till sjukhuset, där jag fick vänta ett tag, då min planering inte va så jätte bra ;P
Men när klockan började närma sig så gick jag till rätt avdelning..
Där jag får beskedet om att läkarn är SJUK !
Tack och hej leverpastej kände jag bara : ( .. Min otur ? JAA
Satt utanför i solen i ca 3 timmar och vänta på min skjuss...
Roligt ? NEEEJ ..

Åkte sedan och hämta Carola då vi skulle på Folk Race men icke sa nicke där med..
Vart Framnäs och åt en god Icecream ; )

Sen åkte jag och F till Ramnäs oh hälsade på : )
Var hur trevligt som helst : )

Men nu sitter jag här hemma oh är tvär dålig ...
Mår skit, känner mig som skit ååh vill inte vara mig för stunden..
Sånt som går över sen..

Rensa lägenhet imorgon ? JAA !
Slänga massa ? JAA !

sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0