Onödig fakta ;P

Jag satt här hemma hela dagen igår, fram till åtta, då jag började styra upp lite öl och ett ansikte...
Så begav jag mig Carola, där vart det mera öl : )
Sen åkte vi på utflykt, som är under "SECRET" mappen för tillfället ;P
Vill inte att man ska tro att jag vart så desperat efter 2 öl kvällar ;P

Men dagens planer är inte så där jätte stora, ska städa här hemma..
förbereda transportburen till Lyka... Sen ska jag hem till Camilla : )
Måste ju se hur hon bor nu : ) .
Så glad för hennes skull att hon äntligen fått eget : ) ..
Ett stort framsteg för mänskligheten : ) ..

Nej nu ska jag gosa lite med Sveis innan jag börjar städa.. !

Ha det bra gott  folk : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0