Plågas !

gaaaah jag blir ju galen av att sitta oh behöva sitta och vänta till klockan 14:00
Så man kan ringa veterinären och kolla hur det är med min lilla misse : ' (

Visst jag kan ringa nu, men då säger dom iallafall att jag ska ringa klockan 14...
Så jag får prata med veterinären...
Kan inte min lilla tjej bli bra ! .....
Jag hoppas att hon är frisk... Det gör jag verkligen...

Igår skulle dom sprutta in mat i henne för att kolla om hon fick behålla det...
Jag hoppas hon fick det ..
Men då är frågan... Varför äter hon inte frivilligt...
Åååh en annan del av mig hoppas att det är något annat, så dom kan ta bort det så hon börjar äta och bli stark själv.. Jag blir så snurrig av allt detta angående min lilla bebis...

Fick hon inte behålla maten så skulle dom göra ett ultra ljud...
Men jag blir bara så snurrig..
Vill bara skrika...
Allt går fel...

LYKA BLI FRISK NU ! MATTE VILL HA HEM DIG !!

aaah blir väl en update om Lyka efter klockan två : ' (

dagens planer :
Träffa Evelina och dricka lite bärs : )
Woohoo !
parken ? hamnen ?
Vill vara ute, men allergin är inte på topp men det skiter jag i faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0