Så lite update nu ; /

Hualigen nu har jag samlat på mig lite krafter..
Har hunnit gosa med alla katterna förutom tjurisen Trooya..
Men hennes tid kommer väl sen när hon bor hos nya familjen : )


Iallafall här kommer lite fakta om vad som hände hos Åsnan igår :

Får försöka få med allt..

Först vart vi lite sena då det var svårt att hitta ditt, men det gjorde inte henne något, då hon flera gånger sa :
Det ska bli sååå skönt att bli av med dom.
När vi väl kom upp ditt så kom det en social herre och hälsade, vilket visade sig vara pappan till kattungarna...
Sen kommer mamma katt och ungarna gåendes..
Alla var jätte intresserade över transportburarna...
Ååh mammakatt gick frivilligt in och la sig där i.. Moa sprang och gömde sig ganska så fort. F fick upp henne och hon skrek, av rädsla eller smärta vet jag inte.. Nej han var inte hårdhänt, men svansen ligger som ett S på ryggen. Så frågade jag henne om svansen, så sa hon att den blivit så. Hmm... 
F skulle låna toaletten, då sprang lilla Moa och gömde sig IGEN.
Han gick in, men kom ut lika fort igen, så sa han något.
Jag frågade vad katterna hette, ah Moa och Nema.
Jag hörde inte riktigt vad hon sa först, så frågade igen, åh då va det Nema, hon hette det när hon kom..
Kan nån förklara för mig hur en hemlös katt kan komma upp till 5 våningen i ett höghus och heta Nema ?

Ålder på katten vet vi inte, men hon är inte gammal..


Vi såg inte en enda klösmöbel i lägenheten, inte en enda leksak.
Endast en låda innanför ytterdörren.


Så, för er kanske detta inte låter hemskt men de va det..
Bara känslan över att vara där *suck*





Nu har jag även fått lite update på när vi får flytta till huset..
1 juli flyttar vi : D åååh jag lääääääängtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0