Städ Måndag

Idag har jag inte gått utanför min ytterdörr en enda gång... :)
Hur skönt som helst...
Endast städat hemma : ) ... stor vårstädning på ge : )
Imorgon ska det slängas ännu mera....
Ibland äger man alldeles för mkt... ;P ..

Kanske dags att börja planera inköpen till huset kom jag på lite smått nu ;P
Har jag ens nämnt att jag ska flytta till hus ?
Att jag ska lämna Västerås ?

Om inte så ska jag snart flytta ; P
16 mil härifrån ; ) woohoo...

Just ja, har gjort lite på hemsidan också : )
Den börjar se ganska så bra ut, men det är fortfarande massa att göra..
Men för den nyfikna : http://ciiviic.weebly.com

Nej nu ska jag fortsätta att fundera ;P
Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0