Duktiga hundar : )

Idag var man med på första medlems mötet på hundkappsbanan : )
Var trevligt att träffa folket och snacka : ) .
Men innan så fick Attis och Mix springa : ) .

Började med att starta Mix ifrån start boxen, han var riktigt bra, han sprang på 17 någonting, på helt varav.
Dvs han va riktigt duktig : ) .
Sen lilla Attisen som för första gången fick starta från samma : ) .
Han sprang på 18 någonting, vilket var riktigt bra för att vara första gången, + att han då inte fick någon bra start.
Jag tror nog att Attis kommer komma långt, han sprang mycket bättre än ett par andra hundar som var där och som alltid startar därifrån, så lilleman kommer nog komma långt : ) . Alla va imponerade : ) .

Så idag sitter jag här och är en väldigt stolt matte : ) .

Pratat väldigt mycket med mammsen på msn också : )
+ att hon ringde klockan 9 imorse och tyckte man skulle vara pigg. Jo tjenare.
Så kanske va lite otrevlig imot henne. Men sånt hon får ta när hon väcker mig i min skönhets sömn : P

Nu ska jag snart ut med hundarna, åh sen krypa ner i soffan och kolla en film innan det är dags för sista rundan : )  .
Sen blir det sova. Imorgon är det en stor dag : ) .

Sov gott Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0