My home - i en stor röra.

Nu har jag tagit bilder på mitt kära hem : ) . Allt är i en stor röra då jag fått för mig att röja och ha mig överallt.
Så ni får ha lite överseende : ) .
Sen ska jag faktiskt tapetsera om nästan överallt ; ) hehe.

Vi börjar med :

Vardagsrummet:




Hallen :
 
Min lilla pyssel hörna för tillfället, tills källaren är klar : ) .


Där kan man se toa dörren längst bort, sen den hemma gjorda nät dörren upp till övervåningen ; ) .
Samt källar dörren, åh massa skit som ska upp på väggarna : ) . Woohoo


Dörren till v-rummet samt nuvarande sovrummet.



Kommer fler bilder senare.
Nu vill inte mitt internet vara med som det ska, så jag ska fortsätta att plocka.
Ni ser ju själva hur fint det är :) haha

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0